Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorКужельний, Андрій Володимирович-
dc.date.accessioned2023-01-05T13:33:01Z-
dc.date.available2023-01-05T13:33:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНоско Ю. М., Носко М. О., Кужельний А. В. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 16 (172) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 101-107. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urihttp://erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8574-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. Готовність майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури в закладах початкової освіти потрактовано як інтегративне, складноструктуроване утворення особистості, що характеризується спрямованістю на формування креативно-оздоровчого освітнього середовища в початковій школі, а також ціннісне ставлення до збереження здоров’я, наявність спеціальних знань та вмінь із фізичної культури як навчального предмета та психолого-педагогічних і методичних засад її викладання, особистісно-професійних якостей та здатностей до самоусвідомлення й самоорганізації, що в сукупності сприятимуть забезпеченню гармонійного розвитку особистості дитини.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмайбутній учитель початкових класівen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectфізична культураen_US
dc.subjectкреативно-оздоровча діяльністьen_US
dc.titleСтруктурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.