Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8583
Назва: Problems and Perspectives of Pedagogical Research in the Context of Digitalization
Автори: Sivachenko, Inna
Demchenko, Olha
Vakaliuk, Ivanna
Valentieva, Tatyana
Kit, Halyna
Валентьєва, Тетяна Іванівна
Ключові слова: digitalization of education
pedagogical research
pedagogical research methods
educational ICT
digital educational space
digital-skills
Дата публікації: 2022
Видавництво: IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security
Бібліографічний опис: Sivachenko I., Demchenko O., Vakaliuk I., Valentieva T., Kit H. (2022). Problems and Perspectives of Pedagogical Research in the Context of Digitalization. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.6, June. Р. 652-657.
Короткий огляд (реферат): Digitalization has a significant impact on the pedagogical field, defining its theoretical-methodological and practice-oriented components. The purpose of scientific exploration is to highlight the problems of pedagogical research that they face in the context of digitalization. Information and communication technologies have become the main object of pedagogical research. This has led to a reorientation from subject to object in the pedagogical field. In addition, the technological-digital space is gradually conquering the methodological arsenal of the pedagogical cluster.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8583
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problems and Perspectives of Pedagogical Research in the Context of Digitalization.pdf231.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.