Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-26T13:16:28Z-
dc.date.available2023-01-26T13:16:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМузиченко С. В. Курсові роботи з методики навчання математики як засіб формування професійних якостей майбутніх учителів. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. II (15), Issue 30. Budapest, 2014. P. 53 – 56.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8613-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення курсових робіт з методики математики для створення передумов розвитку методичної культури майбутніх учителів. Визначено специфіку методичних досліджень та вказано обумовлені нею основні труднощі, які виникають перед студентами. Розглянуто деякі найбільш поширені помилки студентів при комплексному методичному аналізі окремих компонентів змісту шкільного курсу математики та запропоновано засоби їх попередження. Зокрема, наведено приклади методичних задач відповідного призначення.en_US
dc.publisherBudapesten_US
dc.subjectметодика навчання математикиen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectкурсова роботаen_US
dc.subjectметодична задачаen_US
dc.subjectметодична культура вчителяen_US
dc.titleКурсові роботи з методики навчання математики як засіб формування професійних якостей майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.