Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8613
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Музиченко, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-26T13:16:28Z | - |
dc.date.available | 2023-01-26T13:16:28Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Музиченко С. В. Курсові роботи з методики навчання математики як засіб формування професійних якостей майбутніх учителів. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. II (15), Issue 30. Budapest, 2014. P. 53 – 56. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8613 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто значення курсових робіт з методики математики для створення передумов розвитку методичної культури майбутніх учителів. Визначено специфіку методичних досліджень та вказано обумовлені нею основні труднощі, які виникають перед студентами. Розглянуто деякі найбільш поширені помилки студентів при комплексному методичному аналізі окремих компонентів змісту шкільного курсу математики та запропоновано засоби їх попередження. Зокрема, наведено приклади методичних задач відповідного призначення. | en_US |
dc.publisher | Budapest | en_US |
dc.subject | методика навчання математики | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | курсова робота | en_US |
dc.subject | методична задача | en_US |
dc.subject | методична культура вчителя | en_US |
dc.title | Курсові роботи з методики навчання математики як засіб формування професійних якостей майбутніх учителів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Курсові роботи з методики навчання математики як засіб формування.pdf | 512.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.