Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8614
Назва: | Деякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границі |
Автори: | Музиченко, Світлана Василівна |
Ключові слова: | границя послідовності границя функції старша школа наочність пропедевтика конструктивні задачі |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. пр. |
Бібліографічний опис: | Музиченко С. В. Деякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границі. Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. пр. Вип. 5-6. Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2015. С. 18 – 24. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі формування у школярів складних абстрактних математичних понять. До таких понять належить поняття границі. Це поняття має велике значення для якісного засвоєння математичного аналізу, основою якого є операція граничного переходу. У статті вказані об’єктивні причини, через які учні відчувають труднощі у сприйнятті поняття границі. Однією з таких причин є структурна складність формального означення даного поняття. Вивчення елементів теорії границь розглядається у контексті профільної диференціації навчання математики у старшій школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8614 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Деякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границі.pdf | 285.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.