Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-21T14:13:30Z-
dc.date.available2020-03-21T14:13:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМихайленко О. В. Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій університету «Україна». Хмельницький : ХІСТ, 2019. №17.С.82-85.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/865-
dc.description.abstractСьогодні система національної освіти докорінно змінюється. Україна взяла на себе зобов’язання щодо дотримання загальнолюдських прав, зокрема забезпечення права на освіту дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Засади навчально-виховного процесу в закладах загальної середньої освіти були зорієнтовані головним чином на дітей із типовим розвитком і не враховують особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Запровадження та активне використання моделі інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти створює належні умови для рівного доступу учнів із обмеженими можливостями здоров’я.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій університету «Україна»en_US
dc.subjectдітей з обмеженими можливостямиen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.titleСоціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з обмеженими можливостями здоров’яen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.