Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866
Назва: | Основні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання |
Автори: | Михайленко, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | діти і підлітки з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вісник Черкаського університету |
Бібліографічний опис: | Михайленко О. В. Основні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Вісник Черкаського університету. 2019. №2. С.156-163. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначені перспективні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивної освіти, розглянуто значення основних методів у розв’язанні завдань розвитку і соціалізації кожної дитини у відповідальності з її психофізіологічними особливостями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Основні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.pdf | 365.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.