Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866
Назва: Основні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
Автори: Михайленко, Оксана Володимирівна
Ключові слова: діти і підлітки з особливими освітніми потребами
інклюзивна освіта
психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Черкаського університету
Бібліографічний опис: Михайленко О. В. Основні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Вісник Черкаського університету. 2019. №2. С.156-163.
Короткий огляд (реферат): У статті визначені перспективні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивної освіти, розглянуто значення основних методів у розв’язанні завдань розвитку і соціалізації кожної дитини у відповідальності з її психофізіологічними особливостями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.