Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866| Назва: | Основні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | 
| Автори: | Михайленко, Оксана Володимирівна | 
| Ключові слова: | діти і підлітки з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | Вісник Черкаського університету | 
| Бібліографічний опис: | Михайленко О. В. Основні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Вісник Черкаського університету. 2019. №2. С.156-163. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті визначені перспективні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивної освіти, розглянуто значення основних методів у розв’язанні завдань розвитку і соціалізації кожної дитини у відповідальності з її психофізіологічними особливостями. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Основні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.pdf | 365,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.