Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмах, Діана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-20T07:53:26Z-
dc.date.available2023-02-20T07:53:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтельмах Д. О. Принципи, види, форми контролю й взаємоконтролю сформованості в майбутніх учителів компетентності в англійському монологічному мовленні. Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. 2018. Вип. 28. С. 56-60.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8722-
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні дидактичні й методичні принципи контролю і взаємоконтролю сформованості в майбутніх учителів компетентності в монологічному мовленні: систематичності, об’єктивності, диференційованості, репрезентативності, ясності й чіткості формулювання завдань; комунікативності, автентичності, професійної спрямованості, розвитку автономності студента. Проаналізовано види й форми контролю і взаємоконтролю, які доцільно використовувати для перевірки сформованості в майбутніх учителів англійської мови компетентності в монологічному мовленні в умовах закладу вищої освіти.en_US
dc.publisherВісник КНЛУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectконтрольen_US
dc.subjectвзаємоконтрольen_US
dc.subjectкомпетентність у монологічному мовленніen_US
dc.subjectмайбутні вчителі англійської мовиen_US
dc.titleПринципи, види, форми контролю й взаємоконтролю сформованості в майбутніх учителів компетентності в англійському монологічному мовленніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Принципи, види, форми контролю й взаємоконтролю.pdf290.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.