Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмах, Діана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-20T08:00:50Z-
dc.date.available2023-02-20T08:00:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтельмах Д. О. Взаємоконтроль сформованості компетентності в монологічному мовленні майбутніх учителів англійської мови. Іноземні мови, 2020. №2. С. 32-35.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8725-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність використання взаємоконтролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні студентів першого курсу, майбутніх учителів. Визначено поняття взаємоконтролю, охарактеризовано переваги та труднощі впровадження його у освітній процес, розглянуто види та форми взаємоконтролю, запропоновано етапи організації цього контролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні на першому курсі підготовки майбутніх учителів. Взаємоконтроль компетентності в монологічному мовленні – вид контролю, спрямований на взаємні перевірку, аналіз, корекцію та оцінку сформованості компетентності в монологічному мовленні.en_US
dc.publisherІноземні мовиen_US
dc.subjectвзаємоконтрольen_US
dc.subjectкомпетентність в монологічному мовленніen_US
dc.subjectмайбутні учителіen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.titleВзаємоконтроль сформованості компетентності в монологічному мовленні майбутніх учителів англійської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості.pdf411.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.