Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмах, Діана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-20T08:13:17Z-
dc.date.available2023-02-20T08:13:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтельмах Д. О. Вимоги до рівня сформованості компетентності майбутніх учителів іноземної мови в англійському монологічному мовленні. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2018. Вип. 156. С. 139-142.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8727-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні вимоги до рівня сформованості компетентності у монологічному мовленні студентів 1 курсу мовного закладу вищої освіти. З позицій контролю та взаємоконтролю проаналізовано основні компоненти цієї компетентності. Виокремлено ті знання, навички та вміння, що виступають об’єктами контролю та взаємоконтролю, та комунікативні здібності, що задіяні у процесі формування компетентності в монологічному мовленні.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.subjectкомпетентність в монологічному мовленніen_US
dc.subjectконтрольen_US
dc.subjectвзаємоконтрольen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectнавичкиen_US
dc.subjectумінняen_US
dc.subjectкомунікативні здібностіen_US
dc.titleВимоги до рівня сформованості компетентності майбутніх учителів іноземної мови в англійському монологічному мовленніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вимоги до рівня сформованості компетентності.pdf646.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.