Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorОрлова, Н.-
dc.contributor.authorФіліппова, Н.-
dc.contributor.authorМітал, О.-
dc.date.accessioned2023-02-21T10:53:19Z-
dc.date.available2023-02-21T10:53:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛадонько Л.С., Орлова Н., Філіппова Н., Мітал О. Репутація соціально відповідальних корпорацій на світовому фінансовому ринку. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2020. № 4 (35). URL: http://fkd.org.ua/article/view/221857 (С. 144-151) https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i35.221855en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8762-
dc.description.abstractУ статті доведено, що впровадження принципів та використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності дозволяють підвищити репутацію корпорацій та її активність на фінансовому світовому ринку. Метою статті є обґрунтування та визначення ролі корпоративної соціальної відповідальності компаній у забезпеченні та покращенні їх репутації на світовому ринку.en_US
dc.publisherФінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практикиen_US
dc.subjectрепутаціяen_US
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьen_US
dc.subjectфінансовий ринокen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.titleРепутація соціально відповідальних корпорацій на світовому фінансовому ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.