Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2023-02-22T10:52:07Z-
dc.date.available2023-02-22T10:52:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМузиченко С. В. Вивчення педагогічного досвіду як фактор професійного становлення майбутнього вчителя математики. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., (30 травня – 1 червня 2018 р.) / М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.]. Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. С. 152 – 154.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8796-
dc.description.abstractУ теорії виховання одним із найефективніших методів формування свідомості особистості є метод прикладу. Так само і у процесі навчання приклади або зразки є основою для набуття будь-яких знань чи вмінь. Тому обов’язковим компонентом професійної підготовки майбутнього вчителя має бути спостереження, вивчення та узагальнення прикладів продуктивної педагогічної діяльності. Не зважаючи на всю очевидність даної тези, у реальному навчальному процесі формуючий потенціал вивчення досвіду практикуючих учителів використовується недостатньо. Розглянемо докладніше, які можливості для вивчення педагогічного досвіду доступні для майбутніх учителів.en_US
dc.publisherВінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД»en_US
dc.subjectмайбутній вчитель математикиen_US
dc.subjectпрофесійна педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічний досвідen_US
dc.subjectвища педагогічна освітаen_US
dc.titleВивчення педагогічного досвіду як фактор професійного становлення майбутнього вчителя математикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.