Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2023-02-22T10:55:42Z-
dc.date.available2023-02-22T10:55:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМузиченко С.В. Контрприклади у навчанні математики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2018»: матеріали ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2018 р., м.Суми). Суми : ФОП Цьома С.П., 2018. С. 119 – 120.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8797-
dc.description.abstractВолодіння предметом викладання – безумовна вимога до професійних якостей вчителя- предметника. Отже, формування математичної компетентності майбутнього вчителя математики є першочерговим завданням відповідної фахової освіти. Це завдання надзвичайно складне. Тому дисципліни математичного циклу становлять близько половини обсягу обов’язкових компонентів освітніх програм бакалаврів та магістрів освіти за спеціалізацією математика. Проте кількість кредитів, передбачених на вивчення математичних дисциплін, автоматично не забезпечує якості фундаментальної математичної підготовки студентів.en_US
dc.publisherСуми : ФОП Цьома С.П.en_US
dc.subjectмайбутній вчитель математикиen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectконтрприкладиen_US
dc.titleКонтрприклади у навчанні математикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Контрприклади у навчанні математики.pdf135.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.