Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8813| Назва: | Музичний підтекст в агіографії стилю "плетіння словес" (на прикладі творчості Єпіфанія Премудрого) |
| Автори: | Шуміло, Світлана Михайлівна |
| Ключові слова: | стиль «плетіння словес» Єпіфаній Премудрий православна гімнографія Ірмологій |
| Дата публікації: | 2022 |
| Видавництво: | Сіверянський літопис |
| Бібліографічний опис: | Шуміло С.М. Музичний підтекст в агіографії стилю «плетіння словес» (на прикладі творчості Єпіфанія Премудрого). Сіверянський літопис. 2022. № 4. С. 115–121. DOI: 10.5281/zenodo.7491911 |
| Короткий огляд (реферат): | Мета статті – порушити питання про наявність музичного підтексту у творах Єпіфанія Премудрого, створених у стилі «плетіння словес». Використані герменевтичний та компаративний методи дослідження. Музичність розглянутих творів тісно пов’язана з явищем літературної ампліфікації та специфічним для Єпіфанія Премудрого методом запозичувати велику кількість уривків з гімнографічних текстів, переспівувати їх та розширювати. Літургійні твори складаються з двох частин – текстової та музичної, – і тому під час їх цитування агіограф мав би враховувати апеляцію не лише до текстуального аспекту використаного літературного джерела, але й до музичного. Новизна статті полягає в тому, що музичний аспект запозичених текстів вперше розглянутий на прикладі житійного твору. Теза про авторове усвідомлення музичного аспекту цитат підтверджена аналізом тих мозаїчних цитатних компіляцій, які створює Єпіфаній. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8813 |
| Розташовується у зібраннях: | Сіверянський літопис : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Музичний підтекст в агіографії стилю плетіння словес.pdf | 351,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.