Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8830
Назва: Корпоративна культура в період пандемії COVID-19
Автори: Нехай, Валентин Анатолійович
Ключові слова: корпоративна культура
пандемія COVID-19
підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Нехай В. А. Корпоративна культура в період пандемії COVID-19. TOPICAL ISSUES OF MODERN SCIENCE, SOCIETY AND EDUCATION : матер. VІ Міжнар. наук.-практ. конф., (26-28 грудня 2021 р. Харків, Україна). Харків, 2021. С. 1582-1585.
Короткий огляд (реферат): Пандемія COVID-19 сформувала нову реальність, яка вимагає швидкої адаптації до зміни існуючих виробничих, економічних, соціальних, правових та інших аспектів підприємницької діяльності. Значні зміни відбулися не лише у бізнес-процесах, а й у сфері менеджменту персоналу. Зокрема, змін зазнала корпоративна культура. Метою роботи є визначення сутності корпоративної культури, основних принципів та особливостей її формування в період пандемії COVID-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8830
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корпоративна культура в період пандемії COVID-19.pdf305.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.