Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-03-22T08:12:27Z-
dc.date.available2023-03-22T08:12:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКонотоп О.С. Психолого-педагогічні передумови формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності. Інноваційна педагогіка. 2023. № 55. Том 2. С.104-107. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/55.2.22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8870-
dc.description.abstractУ статті наголошено, що у сучасному світі все більше постає проблема затребуваності у фахівцях, які на високому рівні володіють англійською мовою, на що вказується у Програмі для немовних ЗВО (2004) та у Common European Framework of Reference (2018) на рівнях В1 та В2 та розкрито актуальність і важливість висвітлення психолого-педагогічних передумов оволодіння англомовною навчально-стратегічною компетентністю майбутніми вчителями початкової школи. Вважаємо, що основою для формування англомовної навчально-стратегічної компетентністю є стратегічне мислення. Опис дефініції «стратегічне мислення», вивчення його складових і характеристик, розробка нової ефективної методики формування іншомовної комунікативної компетентності з урахуванням особливостей стратегічного мислення є перспективним напрямком для оптимізації освітнього процесу у немовному закладі вищої освіти з іноземної мови. У статті наведено і проаналізовано поняття «стратегічного мислення» сучасних дослідників, дано власне робоче визначення поняття «стратегічне мислення» для освітнього процесу формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогіка: наук. журналen_US
dc.subjectнавчально-стратегічна компетентністьen_US
dc.subjectстратегічне мисленняen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні передумови формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психолого-педагогічні передумови формування.pdf164.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.