Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8888
Назва: Self-assesment table as a tool for developing future primary school teachers’ strategic competence
Автори: Konotop, O.S.
Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: self-assessment
self-assessment table
strategic competence
future primary school teachers
Дата публікації: 2022
Видавництво: Pre-University Training – Higher Education Institution
Бібліографічний опис: Konotop, O. (2022). Self-assesment table as a tool for developing future primary school teachers’ strategic competence. Actual Problems in the System of Education: General Secondary Education Institution – Pre-University Training – Higher Education Institution, 1(2), 161–166. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16594
Короткий огляд (реферат): The article deals with the importance of using self-assessment tables to develop future primary school teachers’ strategic competence. It emphasis that self- assessment tables encourage students to broaden their knowledge; increase motivation to language learning; develop students' autonomy through the development of skills of reflection, self-evaluation and planning of their own independent activities. Some self- assessment tables are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8888
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Self-assesment table.pdf209.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.