Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8896
Назва: Критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності
Автори: Прищепа, Олена Петрівна
Ключові слова: інтегрована музично-освітня діяльність
критерії та рівні готовності
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Прищепа О. П. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 19 (175) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. Ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 78-81. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті зазначено, що інтеграція України у світовий освітній простір та вдосконалення національної системи вищої освіти актуалізує якість підготовки вчителів початкової школи. Підкреслено, що пріоритетним напрямом освітніх програм початкової ланки навчання визначена інтеграція як найперспективніший шлях розвитку освіти. Наголошено, що інтеграція музичного мистецтва у зміст шкільних предметів є провідним чинником всебічного розвитку дитини, її талантів і здібностей. Мета статті: визначити критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8896
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Критерії та рівні готовності.pdf351.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.