Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942
Назва: | Педагогічні засоби виховання толерантності у дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Овчиннікова, Натілія Вікторівна |
Ключові слова: | толерантність молодший шкільний вік виховання початкова освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Овчиннікова Н. В. Педагогічні засоби виховання толерантності у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та студентки ІI курсу, 23 А групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент І.С. Турчина; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 88 с. |
Короткий огляд (реферат): | За останні роки у контексті гуманістичної освіти питання формування толерантності набуло особливого значення. Толерантність – це терпимість до думок, переконань та поведінки інших; це рівна повага чи визнання інших, відмова від панування чи насильства. Суть толерантності полягає у визнанні прав людини, відмінних від інших. Це передбачає розуміння того, що світ і соціальне середовище є багатовимірними, тому погляди на цей світ можуть бути різними і не можуть бути зведені до однаковості. Толерантність – важлива моральна якість людини, за її допомогою спілкування між людьми стає збалансованим, що допомагає знайти істину навіть у конфліктних ситуаціях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Овчиннікова. Педагогічні засоби виховання толерантності.pdf | 854.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.