Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШутко, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-04-17T08:14:39Z-
dc.date.available2023-04-17T08:14:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШутко М. В. Пропедевтика астрономічних знань дітей початкової школи : кваліфікаційна магістр. р-та студентки VІ курсу, 23 А групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент Т.М. Богдан; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 83 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8943-
dc.description.abstractНаслідком сучасної освітньої реформи є суттєві зміни змісту освіти загалом та змісту освітньої природничої галузі зокрема. Сьогодні одним із пріоритетних завдань української освіти є формування глибоких та міцних основ дисциплін природничо-математичного циклу та, як результат широкого наукового світогляду майбутнього покоління. Нові Державні освітні стандарти мають помітно якісніший науковий рівень, що насамперед є особистісно-зорієнтованими та базуються на компетентнісному підході. Саме вони передбачають опанування способів пізнання об’єктів та складних природніх процесів та явищ. Знання з астрономії виступають як важливий компонент під час формування у свідомості школярів наукової картини світу. Саме тому вже у період молодшого шкільного віку постає необхідність формування початкових астрономічних уявлень.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectшколяріen_US
dc.subjectастрономічні уявленняen_US
dc.subjectукраїнська освітаen_US
dc.titleПропедевтика астрономічних знань дітей початкової школиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.