Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8946
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тополь, Євгенія Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-17T09:07:58Z | - |
dc.date.available | 2023-04-17T09:07:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Тополь Є. В. Педагогічні умови розвитку творчої обдарованості у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та студентки ІI курсу, 23-А групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент І.С. Турчина; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 81 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8946 | - |
dc.description.abstract | Зміни у сучасному суспільстві потребують кваліфікованих експертів, які можуть адаптуватися до них та висувати нові творчі пропозиції, ідеї, знайти рішення будь-якої ситуації або проблеми. Ці люди можуть стати рушійною силою майбутнього, його потенціалом. Важливу роль у цьому процесі відіграє своєчасне виявлення, розвиток та виховання обдарованих дітей, що є одним із пріоритетних завдань вчителів початкових класів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови та засоби їх реалізації у розвитку творчої обдарованості учнів молодшого шкільного віку. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | творча обдарованість | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | обдарованість | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Педагогічні умови розвитку творчої обдарованості у дітей молодшого шкільного віку | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тополь. Педагогічні умови розвитку творчої обдарованості.pdf | 832.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.