Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-05-30T12:49:49Z-
dc.date.available2023-05-30T12:49:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКміть О. В. Кейсова технологія навчання іншомовного спілкування майбутніх педагогів. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)». Журнал. Київ : Видавнича група «Наукові перспективи». 2023. № 7(21). С. 312-321.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9092-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі формування та розвитку у студентів педагогічних спеціальностей іншомовної професійної комунікативної компетентності на основі технології «Case Study». Багато вчених-методистів справедливо звертають увагу на ефективність використання названої технології для навчання іноземних мов. Це обґрунтовується тим, що технологія кейсів забезпечує активні навчальні стратегіїї професійно спрямованого навчання іншомовного спілкування. Актуальність імплементації кейс-методу до освітнього процесу з іноземної мови у ЗВО обумовлена необхідністю забезпечення його професіоналізації. У статті визначено переваги застосування названої технології на заняттях з іноземної мови для навчання студентів-майбутніх педагогів, а також уточнено вимоги до кейсів, принципи їх використання, розроблено модель організації занять.en_US
dc.publisherНаука і техніка сьогодніen_US
dc.subjectіншомовна професійна комунікативна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесіоналізація іншомовної підготовкиen_US
dc.subjectпрофесійно орієнтоване навчання англійської мовиen_US
dc.subjectкейс-технологіяen_US
dc.subjectстуденти педагогічних спеціальностейen_US
dc.titleКейсова технологія навчання іншомовного спілкування майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.