Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9099
Назва: Формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами казок
Автори: Коршун, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: діти дошкільного віку
дошкільна освіта
моральні якості
українська казка
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Коршун Т. М. Формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами казок : кваліфікаційна магістр. р-та студентки ІI курсу, 24 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. б. н., ст. викладач Ю. М. Смолянко; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 137 с.
Короткий огляд (реферат): Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку спрямоване на формування моральної позиції, потреб, інтересів, ціннісних орієнтирів та набуття дитиною життєвого соціального досвіду. На цьому етапі закладаються основи морально-етичних норм, морального розвитку особистості, розвиваються уявлення, почуття, звички які спрямовують подальше вдосконалення дошкільника у житті. Основним засобом щодо формування моральних якостей у старших дошкільників вважаємо казки (авторські, народні, художні та ін.). Саме казки з етично-моральною основою сприяють виробленню у дітей дошкільного віку розуміння людських характерів, суспільних відносин, закріплюють у свідомості визначення про те, що таке «добре» і «погано» тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9099
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коршун. Формування моральних якостей.pdf2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.