Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9124
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-06-09T08:07:44Z-
dc.date.available2023-06-09T08:07:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМихайленко О. В. Теоретичні підходи до визначення поняття «Інклюзивна компетентність». Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. Т. 2. С. 107-112.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9124-
dc.description.abstractВідповідно до Конвенції ООН про права дитини Україна посилила увагу до проблем дітей із порушеннями психофізичного розвитку і тому здійснює цілеспрямовані кроки для створення максимально сприятливих умов для їх інтеграції та соціалізації. Особливістю сьогодення є реорганізація системи загальної середньої, дошкільної освіти на демократичних і гуманістичних засадах, створення в країні альтернативних моделей психолого-педагогічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами, вирішення питань реалізації їх права на вільний вибір форм навчання, розробка технологій корекційнореабілітаційної роботи з цією категорією дітей. Тому актуальною є підготовка педагогів, соціальних педагогів, соціальних працівників, які є компетентними у таких умовах освітнього середовища. Накопичений досвід інклюзивної освіти в Європі та в Україні засвідчує, що першочерговим завданням і стратегічною метою професійної освіти є формування інклюзивної компетентності як у педагогів, так і у фахівців соціальної сфери як складника їх професіоналізму.en_US
dc.publisherТринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференціїen_US
dc.subjectІнклюзивна компетентністьen_US
dc.subjectінклюзивний освітній простірen_US
dc.subjectконцептуальні аспекти інклюзивної освітиen_US
dc.titleТеоретичні підходи до визначення поняття «Інклюзивна компетентність»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.