Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorШеремет, І. А.-
dc.date.accessioned2023-06-09T08:18:13Z-
dc.date.available2023-06-09T08:18:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9126-
dc.description.abstractЗміни в суспільному і соціально-економічному житті останнього десятиліття гостро ставлять завдання вдосконалення системи освіти, де основна увага повинна бути приділена пошуку шляхів і способів підвищення ефективності корекційної роботи, в тому числі й дітей з порушеннями інтелекту (Пантюк Т, 2009). Відомо, що початковий етап шкільного навчання дітей із порушеннями інтелекту пов'язаний з необхідністю врахування специфіки не тільки їх інтелектуальних можливостей, а й комплексу соціально-психологічних, біологічних, мотиваційноособистісних та інших факторів, які у вітчизняних дослідженнях більш широко розглядаються в контексті проблеми шкільної адаптації.en_US
dc.publisherТринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференціїen_US
dc.subjectдіти із порушеннями інтелектуen_US
dc.subjectадаптація дітейen_US
dc.subjectнавчання в навчально-реабілітаційному центріen_US
dc.titleАдаптація дітей з порушеннями інтелекту до умов навчання в навчально-реабілітаційному центріen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.