Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T12:53:35Z-
dc.date.available2020-03-22T12:53:35Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМаксак І. В. Дидактичні принципи формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Теоретичні питання освіти, культури та виховання : зб. наук. пр. / за заг. ред. М. Б. Євтуха. Київ : КНЛУ, 2008. Вип. 36. С. 124 – 129.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/913-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема принципів формування соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Розкриття таких принципів зумовлено специфікою нашого дослідження і необхідністю форсування гармонійно розвиненої, освіченої, вихованої особистості в діалозі культур.en_US
dc.subjectмовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleДидактичні принципи формування у молодших школярів англомовної соціокультурної компетенції у рецептивних видах мовленнєвої діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.