Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-06-20T07:46:00Z-
dc.date.available2023-06-20T07:46:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТурчина І. С. Притулик Н. В. Досвід реалізації психолого-педагогічного проєкту «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу». Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2023. № 10(28). С. 442-453.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9160-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється досвід реалізації проєкту психолого-педагогічної підтримки здобувачів освіти «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу» на факультеті дошкільної, початкової освіти і мистецтв Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Проєкт передбачав вирішення таких завдань: надання психолого-педагогічної підтримки здобувачам освіти з метою подолання наслідків травмівних подій; оволодіння студентами навичками саморегуляції, емоційної стійкості, техніками самодопомоги з метою поліпшення їх психоемоційного стану; їхню участь в організації та проведенні лялькових вистав для дітей дошкільного віку з метою культурного розвитку та психологічної підтримки; залучення здобувачів освіти до волонтерської діяльності у Ветеринарно-стерилізаційному центрі «Крок до тварин» м. Чернігова задля реалізації потреби бути корисними спільноті. Досвід реалізації комплексної психолого-педагогічної програми підтримки здобувачів освіти закладу вищої освіти підтвердив її ефективність і доцільність урахування в ній ряду психолого-педагогічних умов: 1. Забезпечення офлайн-формату відновлювальних зустрічей. 2. Альтернативні напрями залучення здобувачів освіти до відновлюваної діяльності (тренінгова психологічна частина проєкту, Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 10(28) 2023 443 суспільно корисна волонтерська діяльність, творчо-піклувальна педагогічна діяльність) та індивідуальний вибір характеру участі, залежно від емоційних потреб учасників. 3. Комплексне (на когнітивному, тілесному, емоційно-образному рівнях) використання науково обґрунтованих психологічних інструментів, що забезпечують досягнення цілей у певному порядку: від виявлення потреби в допомозі, переопрацювання травмівного досвіду, деструктивних почуттів до відновлення життєвих сенсів і активації внутрішніх ресурсів.en_US
dc.publisherПерспективи та інновації наукиen_US
dc.subjectдемократичні цінностіen_US
dc.subjectстресостійкістьen_US
dc.subjectподолання тривогиen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectволонтерська діяльністьen_US
dc.subjectзооволонтерствоen_US
dc.subjectтеатралізована діяльністьen_US
dc.subjectарттерапіяen_US
dc.subjectумови війниen_US
dc.titleДосвід реалізації психолого-педагогічного проєкту «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.