Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/916
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Максак, Інна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T13:01:45Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T13:01:45Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Максак І. В. Використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі. Вісник Київ. нац. лінгвістичного ун-ту. Серія «Педагогіка і психологія». Київ : Вид. центр КНЛУ, 2011. Вип. 19. С. 241 – 249. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/916 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі. Виокремлені техніко-дидактичні властивості інтерактивної дошки та принципи її використання. Визначені можливості застосування інтерактивної дошки у нейрофізіологічному, когнітивному, психолого-педагогічному та методичному контексті. | en_US |
dc.publisher | Вісник Київ. нац. лінгвістичного ун-ту | en_US |
dc.subject | інтерактивна дошка | en_US |
dc.subject | соціокультурна компетенція | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі.pdf | 388.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.