Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9171
Назва: Формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів-філологів у процесі професійної підготовки
Автори: Гергуль, Світлана Миколаївна
Ключові слова: вчитель
інфомедійна грамотність
медіаосвіта
освіта
професійна підготовка
саморозвиток
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Гергуль С. М. Формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів-філологів у процесі професійної підготовки. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 21 (177) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 8-12. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів-філологів у процесі їх професійної підготовки. На основі аналізу наукових праць з даної проблематики уточнено зміст понять «медіаграмотність» й «інфомедійна грамотність»; розглянуто форми роботи зі здобувачами вищої освіти; наведено приклади використання неформальної освіти; представлене авторське бачення алгоритму формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів-філологів Мета роботи полягає у дослідженні особливостей формування інфомедійної грамотності майбутніх вчителів у процесі їх професійної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9171
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.