Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T13:22:52Z-
dc.date.available2020-03-22T13:22:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМаксак І. В. Психологічні передумови формування у молодших школярів соціокультурної компетенції в англомовному аудіюванні/читанні. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. пр. / за заг. ред.. проф. О.В. Матвієнко, укладач–доц. В. В. Кудіна. Київ : Вид. центр КНЛУ, 2011. Вип. 43. С. 88 – 93.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/918-
dc.description.abstractУ статті розглядається психологічний аспект формування соціокультурної компетенції у молодших школярів під час навчання англомовного аудіювання та читання.en_US
dc.subjectпсихологічні передумовиen_US
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectчитанняen_US
dc.titleПсихологічні передумови формування у молодших школярів соціокультурної компетенції в англомовному аудіюванні/читанніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.