Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/919
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Максак, Інна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T17:59:32Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T17:59:32Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Максак І. В. Методичні принципи навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентом. Актуальні питання сучасної педагогіки: матер. конф., м. Ужгород, 11-12 груд. 2015 р. Херсон : Гельветика, 2015. С. 57 – 59. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/919 | - |
dc.description.abstract | Ефективність процесу навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентом залежить від низки педагогічних умов | en_US |
dc.subject | мовленнєва діяльність | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | англомовне читання | en_US |
dc.title | Методичні принципи навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентом | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні принципи навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентом.pdf | 314.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.