Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9208
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кириленко, Я. | - |
dc.contributor.author | Кондратенко, Ірина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Парфентьєва, І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-29T11:47:31Z | - |
dc.date.available | 2023-06-29T11:47:31Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Кириленко Я., Кондратенко І., Парфентьєва І. Адаптація студентів вокально-хорових спеціальностей до умов дистанційного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр.. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць кий, І. Зимомря]. Дрогобич : Гельветика, 2022. Вип. 48. Т. 1. С. 93-102. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9208 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено сутність понять «вокально-хорове мистецтво», «дистанційне навчання» та його характерні риси (гнучкість; модульність; паралельність; велика аудиторія; економічність; технологічність). Визначено, що дистанційне навчання з використанням електронних технологій широко застосовується у навчанні студентів вокально-хорових спеціальностей. Зауважено, що вокально-хорова підготовка вимагає системної організації навчально-професійного матеріалу, структурування змісту вокально-хорових дисциплін у п’ять основних блоків, згідно напрямів: теоретичний блок спрямований на забезпечення студентів теоретичними знаннями в галузі вокально-хорової педагогіки та мистецтва; метою технологічного блоку є озброєння методичним арсеналом: технологією диригування, технологією та психотехнікою хорового співу, методиками роботи з хоровими колективами; дослідницький блок орієнтований на організацію та педагогічний супровід науково-дослідної діяльності студента; виконавчий – на оволодіння навичками виконання вокально-хорових творів; педагогічний блок націлений на координування самоосвітньої діяльності студентів з вивченню вокально-хорового репертуару в реальних професійних умов, аналізу науково-педагогічних праць та виконавського досвіду авторитетних хорових диригентів. | en_US |
dc.publisher | Дрогобич : Гельветика | en_US |
dc.subject | вокально-хорове мистецтво | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | самопідготовка | en_US |
dc.subject | стрімінгові платформи | en_US |
dc.subject | онлайн-конкурси | en_US |
dc.subject | онлайн-фестивалі | en_US |
dc.title | Адаптація студентів вокально-хорових спеціальностей до умов дистанційного навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Адаптація студентів вокально-хорових спеціальностей.pdf | 450.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.