Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T21:43:46Z-
dc.date.available2020-03-22T21:43:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/921-
dc.description.abstractУ статті аналізуються основні положення педагогічної антропології К. Ушинського та їх вплив на становлення педології як інтеграційної наукової галузі. Особлива увага приділяється ідеї К. Ушинського про важливість всебічного вивчення дитини, насамперед специфіки її психологічного та фізіологічного розвитку, для навчання і виховання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. 2013. Випуск 110. С. 105–108.en_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectантропологіяen_US
dc.subjectпедагогічна антропологіяen_US
dc.titleВитоки наукового розвитку педології: педагогічна антропологія К. Ушинськогоen_US
dc.title.alternativeThe origins of pedology s scientific development: pedagogic anthropology by K. Ushinskyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.