Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/921
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T21:43:46Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T21:43:46Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/921 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються основні положення педагогічної антропології К. Ушинського та їх вплив на становлення педології як інтеграційної наукової галузі. Особлива увага приділяється ідеї К. Ушинського про важливість всебічного вивчення дитини, насамперед специфіки її психологічного та фізіологічного розвитку, для навчання і виховання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. 2013. Випуск 110. С. 105–108. | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | розвиток | en_US |
dc.subject | антропологія | en_US |
dc.subject | педагогічна антропологія | en_US |
dc.title | Витоки наукового розвитку педології: педагогічна антропологія К. Ушинського | en_US |
dc.title.alternative | The origins of pedology s scientific development: pedagogic anthropology by K. Ushinsky | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Витоки наукового розвитку педології: педагогічна антропологія К. Ушинського.pdf | 267.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.