Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/923
Назва: Психологічне вивчення дитини як результат еволюції ідей педології (60 – 70-ті роки ХХ СТ.)
Інші назви: The child`s psychlogical study as a result of the evolution of the pedology`s ideas (60 – 70-th of the twentieth century)
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: вивчення дитини.
педологія
дитина
наука про дитину
психологічні дослідження
Дата публікації: 2016
Видавництво: Педагогічна освіта: теорія і практика. 2016. № 2 (21). Ч. 1. С. 221–226.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються питання розвитку педології (науки про дитину, яка була поширеною в Радянському Союзі у 20-ті – першій половині 30-тих років ХХ ст.). Автор приділяє особливу увагу проблемі еволюції ідей педології після її заборони. Ця еволюція виявилася в організації психологічних досліджень дитини, що здійснювалися науковцями Інституту психології УРСР у другій половині 50-х – 70-ті рр. ХХ ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/923
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.