Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9238
Назва: | Критерії та рівні сформованості сценічно-виконавської культури учня-піаніста |
Автори: | Грицун, Юлія Миколаївна Соколова, Г. Спольська, О. |
Ключові слова: | сценічна культура виконавська культура критерії мотиваційно-ціннісний (афективний) компонент когнітивно-аналітичний (інформаційний) компонент творчо-діяльнісний (розвивальний) компонент |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст. |
Бібліографічний опис: | Грицун Ю., Соколова Г., Спольська О. Критерії та рівні сформованості сценічно-виконавської культури учня-піаніста. Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 56. Т. 1. С. 48-56. |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є здійснення теоретичного аналізу та виокремлення критеріїв та рівнів сформованості стану формування сценічно-виконавської культури учня-піаніста. У статті розкрито зміст і структуру сценічно-виконавської культури учня-піаніста; використано структурний аналіз, який дозволяє побудувати алгоритм визначення критеріїв та рівнів з прив’язкою до кожного елементу структури. На основі визначеної структури сценічно-виконавської культури було розроблено низку відповідних критеріїв, які характеризують рівень сформованості культури, котрі були систематизовані і детально описані. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9238 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії та рівні сформованості сценічно-виконавської культури учня-піаніста..pdf | 455.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.