Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9256
Назва: Наступність в організації освітньої діяльності дошкільників і першокласників
Автори: Розлуцька, Галина
Гірняк, Світлана
Гуцол, Людмила
Ключові слова: дошкілля
початкова школа
принцип наступності
неперервна освіта
розвиток зв’язного мовлення
Дата публікації: 2022
Видавництво: New Inception : науковий журнал
Бібліографічний опис: Розлуцька Г., Гірняк С., Гуцол Л. Наступність в організації освітньої діяльності дошкільників і першокласників. NEW INCEPTION : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 3-4 (9-10). С. 22-29.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – висвітлити проблему наступності в організації освітньої діяльності дошкільників і першокласників, зокрема з розвитку зв’язного мовлення. Методологія. Методологічною основою дослідження є системний підхід до аналізу наступності в організації освітньої діяльності дошкільників і першокласників, зокрема з розвитку зв’язного мовлення. Під час дослідження використано такі загальнонаукові методи: зіставно-порівняльний, функціонально-структурний аналіз наукових і навчально-методичних джерел, що сприяли розгляду проблеми наступності в освітній діяльності між дошкіллям та початковою школою; методи узагальнення дали змогу цілісно й об’єктивно схарактеризувати і висвітлити досліджувані процеси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9256
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наступність в організації освітньої діяльності.pdf476.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.