Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9256
Назва: | Наступність в організації освітньої діяльності дошкільників і першокласників |
Автори: | Розлуцька, Галина Гірняк, Світлана Гуцол, Людмила |
Ключові слова: | дошкілля початкова школа принцип наступності неперервна освіта розвиток зв’язного мовлення |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | New Inception : науковий журнал |
Бібліографічний опис: | Розлуцька Г., Гірняк С., Гуцол Л. Наступність в організації освітньої діяльності дошкільників і першокласників. NEW INCEPTION : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 3-4 (9-10). С. 22-29. |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – висвітлити проблему наступності в організації освітньої діяльності дошкільників і першокласників, зокрема з розвитку зв’язного мовлення. Методологія. Методологічною основою дослідження є системний підхід до аналізу наступності в організації освітньої діяльності дошкільників і першокласників, зокрема з розвитку зв’язного мовлення. Під час дослідження використано такі загальнонаукові методи: зіставно-порівняльний, функціонально-структурний аналіз наукових і навчально-методичних джерел, що сприяли розгляду проблеми наступності в освітній діяльності між дошкіллям та початковою школою; методи узагальнення дали змогу цілісно й об’єктивно схарактеризувати і висвітлити досліджувані процеси. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9256 |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наступність в організації освітньої діяльності.pdf | 476.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.