Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9257
Назва: Інтерактивна дошка як інноваційний засіб конструювання та проведення сучасного уроку в початковій школі: теоретико-методичний аспект
Автори: Стрілецька, Наталія Михайлівна
Галепа, Дарина
Ключові слова: інтерактивна дошка
Нова українська школа
освітнє середовище
сучасний урок у початковій школі
Дата публікації: 2022
Видавництво: New Inception : науковий журнал
Бібліографічний опис: Стрілецька Н., Галепа Д. Інтерактивна дошка як інноваційний засіб конструювання та проведення сучасного уроку в початковій школі: теоретико-методичний аспект. NEW INCEPTION : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 3-4 (9-10). С. 30-44.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – обґрунтувати теоретико-методичні засади використання цифрового засобу навчання – інтерактивної дошки – у процесі конструювання й проведення сучасного уроку в початковій школі. Методи дослідження. У процесі дослідження використано теоретичні методи: системний аналіз науково-методичної літератури, порівняння, синтез та узагальнення, що дали можливість висвітлити методичні особливості сучасного уроку в початковій школі, розкрити категоріальний апарат дослідження, прослідкувати генезис змісту поняття «інтерактивна дошка», розкрити освітні характеристики різних поколінь та виробників інтерактивних дошок, обґрунтувати можливості використання їх інструментарію під час різних етапів уроку в початковій школі, а також для формулювання висновків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9257
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтерактивна дошка як інноваційний засіб конструювання.pdf537.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.