Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлійчук, Любомира-
dc.date.accessioned2023-08-31T07:38:41Z-
dc.date.available2023-08-31T07:38:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІлійчук Л. Показники забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання. NEW INCEPTION : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 3-4 (9-10). С. 57-67.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9259-
dc.description.abstractМета статті – розкрити особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання, з’ясувати ставлення здобувачів вищої освіти до дистанційного навчання і рівень їх задоволеності якістю організації онлайн навчання у закладі вищої освіти, виявити переваги і недоліки навчання в онлайн режимі, розробити рекомендації щодо удосконалення системи дистанційного навчання, що є необхідною умовою забезпечення якості надання освітніх послуг у закладі вищої освіти.en_US
dc.publisherNew Inception : науковий журналen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectякість вищої освітиen_US
dc.titleПоказники забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Показники забезпечення якості.pdf506.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.