Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоломаха, Ірина Григорівна-
dc.date.accessioned2023-09-11T08:45:01Z-
dc.date.available2023-09-11T08:45:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСоломаха І. Концепт освітнього простору в історико-педагогічному дискурсі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 62-69. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9287-
dc.description.abstractМета статті. Розкрити сутність поняття освітнього простору, виокремити головні його властивості та ознаки, окреслити ключові компоненти освітнього простору через призму історико-педагогічних досліджень. Методологія. Аналіз педагогічних, історико-педагогічних та історико-філософських статей та монографій; педагогічні спостереження; методи порівняння та узагальнення історико-педагогічних і педагогічних фактів, процесів і явищ. Наукова новизна полягає у визначенні головних інтегральних характеристик та семантики поняття «освітній простір» як складного багатокомпонентного утворення, окресленні його компонентів та визначення ролі, яку вони відіграють у формуванні способу буття людини в соціумі.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectісторико-педагогічний дискурсen_US
dc.titleКонцепт освітнього простору в історико-педагогічному дискурсіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solomakha I..pdf264.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.