Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9290
Назва: | Pedagogical testing in the universities of Ukraine and the USA |
Інші назви: | Педагогічне тестування в університетах України та США |
Автори: | Hryshchenko, S. Semenenko, A. Kotlyarova, L. Грищенко, Світлана Владиславівна Семененко, А. Котлярова, Л. |
Ключові слова: | applicants of higher education test pedagogical testing universities of Ukraine and the USA здобувачі вищої освіти тест педагогічне тестування університети України та США |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Hryshchenko S., Semenenko A., Kotlyarova L. Pedagogical testing in the universities of Ukraine and the USA. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 115-120. (Серія: Педагогічні науки) |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Problem. The article analyzes the current state of pedagogical testing in university education in Ukraine and the USA. Increasing the effectiveness of the organization of test control and assessment of knowledge, skills, and abilities of higher education students is becoming urgent. The purpose of this research is to substantiate the theoretical foundations of the effectiveness of pedagogical testing in universities in Ukraine and the United States. Research methodology based on general principles of philosophy, basic modern provisions of pedagogical science, psychology and reflects the relationship of methodological approaches to the study of the process of pedagogical testing and its use in universities of Ukraine and the USA. Object of research: educational process in universities of Ukraine and the USA. Проблема. У статті проаналізовано сучасний стан педагогічного тестування в університетській освіті України та США. Актуальним стає підвищення ефективності організації тестового контролю та оцінювання знань, умінь, навичок здобувачів вищої освіти. Мета даної наукової розвідки – обґрунтування теоретичних основ ефективності педагогічного тестування в університетах України та США. Методологія дослідження базується на загальних принципах філософії, базових сучасних положеннях педагогічної науки, психології і відображає взаємозв’язок методологічних підходів до вивчення процесу педагогічного тестування та його використання в університетах України та США. Об’єкт дослідження: освітній процес в університетах України та США. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9290 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hryshchenko S., Semenenko A., Kotlyarova L..pdf | 535.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.