Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКілочицька, Тетяна Валентинівна-
dc.contributor.authorКужельний, Андрій Володимирович-
dc.contributor.authorКужельний, С.-
dc.date.accessioned2023-09-11T09:14:46Z-
dc.date.available2023-09-11T09:14:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКілочицька Т., Кужельний А., Кужельний С. Синергетичний підхід до дослідження пізнавальної самостійності студентів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 126-131. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9292-
dc.description.abstractВ сучасних умовах змін та перетворень актуальною є ідея формування особистості, здатної до самоосвіти. Здатність особистості адаптуватися до змінних умов визначається рівнем сформованості пізнавальної самостійності, формування якої має розглядатися як одне з основних завдань навчального процесу. Цій важливій особистісній рисі приділяється особлива увага при формуванні професійної компетентності студентів вищих навчальних закладів. Важливість пізнавальної самостійності обумовлена посиленням ролі концепції безперервної освіти у педагогічній практиці. Знання та навички, набуті здобувачами освіти під час навчання після завершення навчального закладу повинні сублімуватися у самоосвітню діяльність, спрямовану на підвищення інтелектуального та професійного рівня, вдосконалення особистісних здібностей. Формування пізнавальної самостійності спонукає до пошуку нових методологічних підходів. Пізнавальна самостійність розглядається в статті як система внутрішніх, особистісних утворень та їх зовнішнього прояву – практичних дій з самоосвіти. Дана система пов’язана з саморозвитком особистості під впливом зовнішніх факторів. Пізнавальна самостійність – це риса особистості, що включає в себе єдину систему прагнень, здібностей та навичок індивідуума власними силами здійснювати пізнавальну діяльність, зокрема, самостійно опановувати знання, вміння та навички.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсинергетикаen_US
dc.subjectсинергетичний підхідen_US
dc.subjectпізнавальна самостійністьen_US
dc.titleСинергетичний підхід до дослідження пізнавальної самостійності студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kilochytska T., Kuzhelnyi A., Kuzhelnyi S..pdf609.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.