Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9294
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Синіговець, Ігор Васильович | - |
dc.contributor.author | Синіговець, Л. | - |
dc.contributor.author | Філіпов, Володимир Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T09:24:19Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T09:24:19Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Синіговець І., Синіговець Л., Філіпов В. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації туристсько-краєзнавчої роботи в навчальних закладах. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 145-154. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9294 | - |
dc.description.abstract | На основі теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури в статті з’ясовано структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації туристсько-краєзнавчої роботи в навчальних закладах, досліджено різні методи оцінювання критеріїв формування готовності майбутніх фахівців. На основі аналізу спеціальної літератури визначені компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до туристсько-краєзнавчої діяльності, а саме: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний і рефлексивний. Розроблені критерії, показники і рівні готовності майбутніх учителів фізичної культури до туристсько-краєзнавчої діяльності у процесі їх фахової підготовки. Встановлено відповідність кожного критерія готовності майбутніх учителів фізичної культури до туристсько-краєзнавчої діяльності показникам, які відображають якісну й кількісну характеристику її компетенцій. Мета дослідження – визначити динаміку рівнів компонентів готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації туристсько-краєзнавчої діяльності в процесі фахової підготовки. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | туристсько-краєзнавча діяльність | en_US |
dc.subject | майбутні вчителя фізичної культури | en_US |
dc.subject | компоненти готовності | en_US |
dc.subject | оціночні критерії | en_US |
dc.subject | показники | en_US |
dc.subject | рівні | en_US |
dc.title | Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації туристсько-краєзнавчої роботи в навчальних закладах | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Synihovets I., Synihovets L., Filipov V..pdf | 935.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.