Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9297
Назва: Реалізація творчого підходу до організації сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами
Автори: Куртова, Галина Юріївна
Гришко, Ю.
Давидова, Наталія Анатоліївна
Ключові слова: сенсорне виховання
діти з особливими потребами
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Куртова Г., Гришко Ю., Давидова Н. Реалізація творчого підходу до організації сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 20 (176) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 188-193. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): В статті представлено шляхи реалізації творчого підходу до організації сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти. Окрім суто організаційного аспекту, творча самореалізація вихователя закладу дошкільної освіти передбачає й діяльнісний аспект, який виражається у практиці здійснення професійної діяльності педагога. Реалізація творчого підходу відбувалася шляхом розробки авторських занять з сенсорного виховання та створення предметного наповнення відповідного сенсорного середовища. Мета роботи представити результати реалізації творчого підходу впровадженого у закладі дошкільної освіти у організації сенсорного розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9297
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurtova H., Hryshko Yu., Davydova N..pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.