Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавонова, Оксана Вікторівна-
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.contributor.authorКудін, Сергій Федорович-
dc.date.accessioned2023-09-12T08:00:30Z-
dc.date.available2023-09-12T08:00:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСавонова О. В., Жáра Г. І., Кудін С. Ф. Теоретико-методичні засади підвищення ефективності формування валеологічного світогляду майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : СумДПУ, 2012. №1 (19). С. 247-255.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9303-
dc.description.abstractУ статті наводиться досвід авторів з організації роботи студентських наукових валеологічних гуртків як однієї з форм роботи по формуванню валеологічного світогляду і збереження здоров'я майбутніх учителів. Авторами визначено мету і завдання роботи гуртків «Гіппократ» і «Здоров'я та успіх», розроблено зміст та форми занять, проведено їх апробацію.en_US
dc.publisherПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технологіїen_US
dc.subjectвалеологічний світоглядen_US
dc.subjectздоров'яen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectстудентський науковий гуртокen_US
dc.titleТеоретико-методичні засади підвищення ефективності формування валеологічного світогляду майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.