Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9349
Назва: | Діджитал-етикет: правила комунікації в умовах онлайн-навчання |
Автори: | Пискун, Оксана Миколаївна Джевага, Григорій Васильович Носовець, Наталія Михайлівна |
Ключові слова: | цифровізація педагогічної діяльності онлайн-комунікація відео-конференція діджитал-етикет (цифровий етикет) цифрова компетентність педагога |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Пискун О., Джевага Г., Носовець Н. Діджитал-етикет: правила комунікації в умовах онлайн-навчання. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 37-45. (Серія: Педагогічні науки) |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальному напряму розвитку сучасної освіти – її цифровізації. Цифровізація освіти призвела до необхідності формування у всіх учасників педагогічного процесу спеціальних діджитал-навичок комунікації, розробки нових норм і правил спілкування у цифровому середовищі. У зв’язку з цим зазнала змін етика і культура професійного педагогічного спілкування. Звичне навчальне заняття перетворилося на онлайн-конференцію, де відсутній безпосередній контакт учасників, де педагог вимушений кардинально перебудовувати способи подачі навчального матеріалу, по-новому організовувати практичну роботу, групову взаємодію здобувачів освіти і використовувати нові способи здійснення зворотнього зв’язку. У статті доводиться важливість володіння діджитал-етикетом не лише для педагога, але й для усіх учасників онлайн-спілкування, адже від цього залежить ефективність усього педагогічного процесу. Розглядаються методичні та етичні аспекти цифрової комунікації. Особливу увагу приділено технічним аспектам проведення навчальних відеоконференцій. Також наведено результати педагогічного досвіду авторів з організації онлайн-комунікації. Метою статті є дослідження особливостей педагогічного спілкування в цифровому середовищі (зокрема під час проведення відеоконференцій) у різних його аспектах – психологічному, методичному, етичному та технічному, а також виведення практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності онлайн-комунікації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9349 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pyskun О., Dzhevaha H., Nosovets N..pdf | 988.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.