Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9350
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Проніков, Олександр Костянтинович | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T09:24:18Z | - |
dc.date.available | 2023-10-03T09:24:18Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Проніков О. Микола Дмитрович Ярмаченко – засновник персоналістики в українській історії педагогіки (до 95-річчя з дня народження). Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 52-55. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9350 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена засновнику персоналістики в сучасній українській історії педагогіки Миколі Дмитровичу Ярмаченку. Проведено аналіз персоніфікованого напряму як одного із пріоритетних у сучасному історико-педагогічному дослідженні та визначено значення академіка М. Д. Ярмаченка в його розвитку. Звернення до педагогічної спадщини вітчизняних педагогів, науковців, освітян, дає можливість ґрунтовніше вивчити історичні закономірності становлення і розвитку української педагогіки. Акцентовано увагу, що на початку 80-х років ХХ століття персоніфікація виділяється в окремий, новий напрям вітчизняних історико-педагогічних досліджень. Через персоніфіковане вивчення історії освіти та педагогічної думки формуються сучасні підходи до історико-педагогічної репрезентації особистості. Персоніфікація розглядається як новий метод у сучасній методології педагогічної науки, який дає змогу звернутися до особистої біографії педагога, «олюднити» історію педагогіки, об’єднати та збагатити досягнення педагогіки, психології та філософії. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | М. Д. Ярмаченко | en_US |
dc.subject | персоніфікація | en_US |
dc.subject | персоналія | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | спадщина | en_US |
dc.subject | дослідження | en_US |
dc.subject | методологія | en_US |
dc.subject | історико-педагогічна наука | en_US |
dc.title | Микола Дмитрович Ярмаченко – засновник персоналістики в українській історії педагогіки (до 95-річчя з дня народження) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pronikov O..pdf | 565.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.