Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9352
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2023-10-03T09:34:15Z-
dc.date.available2023-10-03T09:34:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯнченко Т. Потенціал освітнього простору: історико-педагогічний дискурс. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 72-77. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9352-
dc.description.abstractМета статті – розглянути історико-педагогічні підходи у характеристиці освітнього простору та можливостей його розширення для організації навчання, виховання та розвитку дітей і молоді. Методологія. У дослідженні застосовано проблемний, системний і синергетичний підходи. Для генерування об’єктивних сенсів щодо розширення освітнього простору в історико-педагогічному вимірі застосовувалися герменевтичний і наративний підходи. У процесі дослідження було використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення. Наукова новизна. У статті висвітлено історико-педагогічний досвід освітніх практик, пов’язаних з організацією навчання дітей і молоді за межами шкільних аудиторій. Це стосується проведення навчальних занять на природі та у відповідному соціальному середовищі (у закладах позашкільної освіти, установах культури, виробничих осередках) та використання потенціалу музейної педагогіки. Такі практики використовувалися в освітніх системах різних країн у різні історичні періоди.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectрозширення освітнього просторуen_US
dc.subjectмузейна педагогікаen_US
dc.titleПотенціал освітнього простору: історико-педагогічний дискурсen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yanchenko T..pdf590.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.