Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9352
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T09:34:15Z | - |
dc.date.available | 2023-10-03T09:34:15Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Янченко Т. Потенціал освітнього простору: історико-педагогічний дискурс. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 72-77. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9352 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – розглянути історико-педагогічні підходи у характеристиці освітнього простору та можливостей його розширення для організації навчання, виховання та розвитку дітей і молоді. Методологія. У дослідженні застосовано проблемний, системний і синергетичний підходи. Для генерування об’єктивних сенсів щодо розширення освітнього простору в історико-педагогічному вимірі застосовувалися герменевтичний і наративний підходи. У процесі дослідження було використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення. Наукова новизна. У статті висвітлено історико-педагогічний досвід освітніх практик, пов’язаних з організацією навчання дітей і молоді за межами шкільних аудиторій. Це стосується проведення навчальних занять на природі та у відповідному соціальному середовищі (у закладах позашкільної освіти, установах культури, виробничих осередках) та використання потенціалу музейної педагогіки. Такі практики використовувалися в освітніх системах різних країн у різні історичні періоди. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | освітній простір | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | розширення освітнього простору | en_US |
dc.subject | музейна педагогіка | en_US |
dc.title | Потенціал освітнього простору: історико-педагогічний дискурс | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yanchenko T..pdf | 590.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.