Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorБивалькевич, Леонід Мстиславович-
dc.date.accessioned2023-10-03T09:44:25Z-
dc.date.available2023-10-03T09:44:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛілік О., Бивалькевич Л. Формування в майбутніх учителів здатності до соціальної рефлексії засобами тренінгу. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 92-96. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9354-
dc.description.abstractМета статті – з’ясувати особливості формування в майбутніх учителів здатності до соціальної рефлексії засобами навчального й музично-фізичного тренінгів. Методологія. Об’єктивність і вірогідність результатів дослідження забезпечувалася системним підходом до аналізу зазначеної проблеми. У процесі науково-дослідницької роботи застосовано низку методів дослідження, зокрема: аналіз психологічної й педагогічної літератури з проблеми дослідження для вивчення стану досліджуваної проблеми; порівняльно-зіставний – для вивчення поглядів різних науковців на порушену проблему; систематизації й узагальнення – для формулювання висновків. Окрім того, застосовано метод спостереження за учасниками освітнього процесу під час проведення тренінгів, опитування й анкетування для визначення їхньої ефективності, а також ставлення здобувачів вищої освіти до цієї форми організації освітнього процесу.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсоціальна рефлексіяen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectнавчальний тренінгen_US
dc.subjectмузично-фізичний тренінгen_US
dc.subjectмайбутні учителіen_US
dc.titleФормування в майбутніх учителів здатності до соціальної рефлексії засобами тренінгуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lilik O., Byvalkevych L..pdf582.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.