Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9356
Назва: | Міжпредметна взаємодія при розв’язуванні задач з теорії автомобіля |
Автори: | Коляда, Андрій Миколайович |
Ключові слова: | міжпредметні зв’язки практично-орієнтовані задачі автосправа |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Коляда А. Міжпредметна взаємодія при розв’язуванні задач з теорії автомобіля. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 102-107. (Серія: Педагогічні науки) |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розкриттю можливостей міжпредметної взаємодії з освітніми компонентами природничого циклу в процесі розв’язування майбутніми фахівцями автосправи практично-орієнтованих задач з теорії руху колісних транспортних засобів. Мета роботи. Висвітлити корисність та доцільність використання в навчальному процесі переваг міжпредметної взаємодії як одного з важливих чинників підвищення ефективності вирішення проблеми формування у майбутніх фахівців автосправи технічного мислення під час розв’язування практично-орієнтованих задач з теорії руху колісних транспортних засобів. Методологія. Вивчення та аналіз наукових публікацій, навчально-методичних видань, підручників, підбір практично-орієнтованих задач з теорії руху колісних транспортних засобів, особливості їх власного використання у навчально-виховному процесі для зацікавлення студентів з урахуванням досвіду роботи в закладах вищої освіти за напрямом «Транспорт». Наукова новизна. Використання викладачем можливостей міжпредметної взаємодії під час розв’язування майбутніми фахівцями автосправи практично-орієнтованих задач з теорії руху колісних транспортних засобів полегшує формування орієнтовної основи дій на тих етапах засвоєння понять з теорії руху транспортних засобів, які суб’єктивно є найбільш важкими, коли суто теоретичний розгляд інформації має надмірно відволікаючий, абстрактний характер і тому важко співвідноситься з індивідуальними знаннями студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9356 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koliada A..pdf | 628.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.