Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9371
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Drozich, Iryna | - |
dc.contributor.author | Drobin, Andrii | - |
dc.contributor.author | Skrypka, Iruna | - |
dc.contributor.author | Mamchych, Olena | - |
dc.contributor.author | Mykhailenko, Olena | - |
dc.contributor.author | Kurach, Mykola | - |
dc.contributor.author | Мамчич, Олена Борисівна | - |
dc.contributor.author | Михайленко, Олена Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-16T06:50:24Z | - |
dc.date.available | 2023-10-16T06:50:24Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Drozich I., Drobin A., Skrypka I., Mamchych O., Mykhailenko O., Kurach M. (2023) The role of education in the innovative society / Роль освіти в інноваційному суспільстві. Amazonia Investiga, 12(64), 45-56. https://doi.org/10.34069/AI/2023.64.04.4 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9371 | - |
dc.description.abstract | Innovative processes in the education system were studied from the point of view of the need to continue its modernization. For the transition of society to an innovative educational regime, the primary task is the specialist's readiness for innovations, where theoretical knowledge (modern psychological and pedagogical conceptual approaches), methodological knowledge (general principles of studying educational phenomena, regularities of the process of socialization of the individual, training, education) and technological knowledge (traditional, innovative educational technologies). The meaning of the concept of "innovation" is revealed. Досліджено інноваційні процеси у системі освіти з погляду необхідності продовження її модернізації. Для переходу суспільства в інноваційний освітній режим першочерговим завданням поставлено готовність фахівця до інновацій де значимими стають теоретичні знання (сучасні психолого-педагогічні концептуальні підходи), методологічні знання (загальні принципи вивчення освітніх явищ, закономірності процесу соціалізації особистості, навчання, виховання) і технологічні знання (традиційні, інноваційні освітні технології). Розкрито значення поняття «інновація». | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Amazonia Investiga | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | innovative society | en_US |
dc.subject | innovative processes | en_US |
dc.subject | modernization | en_US |
dc.subject | innovative activity | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | інноваційне суспільство | en_US |
dc.subject | інноваційні процеси | en_US |
dc.subject | модернізація | en_US |
dc.subject | інноваційна діяльність | en_US |
dc.title | The role of education in the innovative society | en_US |
dc.title.alternative | Роль освіти в інноваційному суспільстві. Amazonia Investiga | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The role of education in the innovative society.pdf | 341.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.